«Το Περί Ανέμων & Υδάτων» επιστρέφει στα θρανία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα μετεωρολογίας για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης «Περί Ανέμων & Υδάτων», μετά και την περσινή επιτυχημένη χρονιά του το σχολικό έτος 2017-2018, συνεχίζεται και το επόμενο σχολικό έτος.

Το  Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών με τη δυναμική υποστήριξη του Meteo.gr, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του για τη μεταλαμπάδευση των μετεωρολογικών γνώσεων στους μαθητές, δίνει τη δυνατότητα στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν σε ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα μετεωρολογίας, το οποίο συνδυάζει βίντεο, προσομοιώσεις, πειράματα και διαδραστικές εφαρμογές.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές θα κατανοήσουν ένα μετεωρολογικό χάρτη, το σχηματισμό μιας καταιγίδας κι ενός ανεμοστρόβιλου, τη δημιουργία ενός κεραυνού, θα μάθουν να ξεχωρίζουν τα είδη των νεφών, ενώ μέσα από της πειραματικές διαδικασίες θα εμπεδώσουν τη δημιουργία της βροχής, του σχηματισμού ενός νέφους και τη σάρωση ενός ψυχρού μετώπου. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην επεξήγηση των τρόπων προστασίας κατά τη διάρκεια των ακραίων μετεωρολογικών φαινομένων.

 

Το πρόγραμμα εμπλέκει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς σε δραστηριότητες που προάγουν τον ερευνητικό τρόπο σκέψης και ανάλυσης.  Στόχος είναι οι πληροφορίες που θα αποκομίσουν τα παιδιά, να μείνουν για πάντα στη μνήμη τους και να είναι άμεσα εφαρμόσιμες στην καθημερινότητά τους.

Επειδή πιστεύουμε και στηρίζουμε το ομαδικό πνεύμα, οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες όπου πρέπει να συνεργαστούν για να κατανοήσουν τις κατάλληλες ατμοσφαιρικές συνθήκες δημιουργίας νεφών και να δημιουργήσουν ένα  «εικονικό» καταιγιδοφόρο σύννεφο με την χρήση διαδραστικών εφαρμογών. Τέλος, συμμετέχουν σε ένα κουίζ ερωτήσεων χρησιμοποιώντας σύγχρονα μέσα, κερδίζοντας συμβολικά έπαθλα.

 

Καλέστε μας για να μιλήσουμε «Περί Ανέμων & Υδάτων»……

 

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα πατήστε εδώ

 

Επικοινωνία:
Ι. Κωλέτσης, koletsis@noa.gr, 6937639951
Ε. Γαλανάκη, galanaki@noa.gr, 6938279906

 

 

Καταχωρήσεις αρχείου
Σελίδα άρθρου